"" Lisa går på Berghs.: You know I love ya

torsdag 2 oktober 2008

You know I love ya

Nu har jag bloggat i exakt 50 dagar. Och ni har ju blivit några som läser, fler än de 2-3 som kommenterar...

Med Google Analytics kan jag se om ni använder Mozilla eller IE, att ni kommer från Perstorp, Umeå, Lund, Danderyd och Norrköping bland annat och att ni gänget från Uppsala tittar in extra regelbundet. Men var inte oroliga, mycket mer än så kan jag inte se och inte heller enskilda besökares beteenden så om ni besöker bloggen åtta gånger om dagen, skäms inte :)

Det blir plötsligt ett litet ansvar att blogga då också. Jag vet ju att ni läser. Igår skrev jag inget, och då såg det genast ut så här på bloggen, en illa sluttande nedåtkurva! Förlåt. Jag har skrivit extraextramycket idag bara för det, okej? XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja din blogg är kul! /Calle